RUBRIK

Jaha... Jag vet inte varför Amanda inte uppdaterar och jag har inte så stor lust att blogga själv här när det inte är min blogg... :P
Men jaja, här kommer lite uppdatering om Peian.

Tävling i söndags, vår första regionala. I LB var hon jättetittig på läktaren och domartornet och de första två hindrena var precis där så när hon gick oh spände sej sådär så blev det två stopp på första och ett på andra. Men hon hoppade båda iallafall och det var ju inte hindrena utan läktaren och tornet hon kollade på så jag var nöjd med henne ändå, hon kändes fin på något sätt fast vi stannad eut oss. ;)
I LB+ blev det ett stopp på första för hon spände sej och jag fick inte fram henne i någon bra galopp utan vi kom lite fel. Men sen gick vi nolla resten! :) De två hindrena hon stannade på i första klassen hoppade vi på andra hållet som sista och näst sista hinder och då tittade hon inte ens på dem när vi inte kom lika nära läktaren och tornet. :)

För att vara vår första LB+ någonsin, vår första regionala någonsin OCH vår första utetävling någonsin är jag supernöjd med lillflickan! :)
Det är konditionen som tryter när vi inte får till den där braa galoppen, men den ska minsann tränas upp nu! ;D

Hade med mej Moa som tog lite bilder med sin fina kamera också. :)


Min fina ponny och min fina fotograf. :)
Mamma fick den stora äran att hålla i Moas kamera en liten stund. ;)



Även små hinder kan bitas... ;)

Mamma lilla står bredvid och granskar oss. :)










Ja de va några bilder iallafall. Fler kommer när jag orkar, nu ska jag sova. Gonatt! ;)

// Karro <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder?

2011-05-24 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0