PLASKET

Jag kom fram till stallet idag samtidigt som Jessica och Emelie och Anna vart redan där. Jessica, Emelie och Alva frågade om dom kunde rida med oss idag och det kunde dom så vi blev fem som red istället för två. Vi började rykta hästar och sen red vi iväg barbacka till plasket, vi lät hästarna dricka och gå runt lite i vattnet (: Förresten så vart Zorba jätte glad idag ! hon ville gå först hela tiden nu igen och kollade inte på någonting, precis som vanligt, gissa om jag är glad, haha. På ett ställe precis innan vi vart framme i stallet kom det typ 10 mopeder i rad som körde shiit snabbt och dom saktade inte ner heller, idioter. Ja sen när vi kom tillbaka till stallet så lämnade jag in Zorba i boxen så hon fick äta och så gick jag själv in och åt med Anna (: Haha, sen när jag skulle gå ut i stallet så öppnades en box ooch så gick blixten ut (en av stallets b-ponnier) han har boxen längst ner i stallet och dörrarna vart öppna så han höll på att springa ut men som tur va fick jag tag på han innan det hände.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0