KINAMAT

Efter jag och Malin hade sprungit idag så mockade jag Channis box medans Malin packade maten. Cyklade sedan hem i racer-fart för att vi skulle hinna beställa kinamat, haha. Mamma ringde och beställde när jag duschade sen körde vi och hämtade det och fortsatte till Malin. Nu vart det meningen att vi skulle kolla på film men denna filmen var jätte dålig men hon vägrar att byta så jag förstår inte vad mening var att jag skulle komma hit ? Men ja, jag är iaf mätt nu. Jag ska åka hem om en halv timme ungefär och imon ska jag rida Channi för Malin ska till Bollerup, det ska iaf bli kul :) 




Kommentarer
Postat av: Emmy

skulle inte malin tävla i karlshamn imorgon? :)

2011-05-06 @ 22:46:27
URL: http://tavlingsryttarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0