HOS MALIN

Nu sitter jag hos Malin, har varit här sen i fredags. Jag är helt chockad över att jag fick stanna två dagar för mamma, hon brukar alltid vilja att jag ska åka hem och mocka haha. ;D
Vi var i Karlhamn igår (som ni kan läsa på Malins blogg) och ett Schockemölle schabkrak inhandlades. Det fick räcka för min del, måste ju ha liiite pengar kvar tills sommaren!


Jag är väldigt glad att ni fortsätter läsa även fast det är så dålig uppdatering och både Malin och Amanda har bytt till egna bloggar. Just nu är jag lite kluven till om jag ska fortsätta blogga här om jag ska skaffa en egen blogg eller om jag ska sluta helt. Jag har egentligen inte tid med bloggandet just nu men i sommar komer jag ju ha mycket mer tid och då kommer jag ju sakna en blogg att skriva på... :/
Vad tycker ni att jag ska göra?

Nu sover Malin för fullt och jag har suttit vid hennes dator i ca 3 och väntat på att hon ska vakna haha. x) Men nu har hon vaknat. ;)
Sen kommer mamma om ett tag och då blir det hem, duscha, äta och sen att försöka köra slut på ponnyn. Hon har vilat i två dagar nu eftersom jag var hos Kerstin Larsson ( Min, Peias och många andras fysioterapeut. Superduktig och gör underverk med hästarna! ) i fredags och gjorde vid min rygg och då tyckte hon inte att jag skulle rida på två dagar. Vilket passade pefekt eftersom jag skulle till Malin så då kunde jag stanna en dag extra utan att få dåligt samvete mot ponnyn efterso jag ändå inte kunde rida. ;)

Nu måste jag nog börja packa, hedjå!

// Karro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0