HOPPTRÄNING - PEIA

Idag blev det läxor och chokladpudding som gällde när jag kom hem från skolan. ;) ( Jag borde vara jättetjock! :O ) Sen på kvällen var det hoppträning i Osby. :)
Det gick jättebra! :D Jag menar, vi har inte hoppat på 3 veckor så jag är ganska nöjd med en bana på 100-105cm och bank på första uteträningen för vår del. ;)
Hon skötte sej också jättebra och tramsade inte alls mycket. :) Hon testade en gång men då räckte det att jag vände spöt så det låg över halsen på henne så gick hon superfint igen. ;) Det var lite krångel i början, lite stopp och fellägen för vi kom i undertempo och jag red inte riktigt, men sen efter en liten stund så bara lossnade det! Sen stämmde det mesta och det blev inte många fellägen efter det. Känns som om jag börjar komma på ponnyn i hoppningen nu, det är en skön känsla! :) <3

// Karro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0