HEJ IGEN!

Nu ska jag börja blogga på riktigt igen! :)

Jag hade skrivit hur mycket som helst om vad vi har gjort i Kina men min störda CPPPPP-dator loggade ut mej så allt försvann. Gissa om jag fick damp på den? Nej förresten, ni vill inte veta.

Jaja, ni är väl inte så intresserade av det ändå hoppas jag?
Vi kom hem i tisdes kväll men jag har inte kunnat blogga för jag har varit tvungen att komma ifatt lite här hemma först och bli av med jet-laggen hehe. ;)
T. ex. är klockan kvart i 5 här nu, alltså är ho kvart i 11 i Peking där vi var sist. Så ni kanske förstår att jag varit lite trött på kvällarna? ;)

Idag har jag krattat löv utanför stallet ( ett evighetsarbete... ) och hjälpt mamma städa lite i trädgården. Dessutom har jag hängt tvätt! :D Riktigt nöjd med mej själv! :D
Haha nej jag skoja bara. ;)

Nu ska jag träna dressyr klockan halv 6 så jag måste fixa till ponnyn nu om vi ska hinna dit i tid. :)
Mer uppdatering och lite bilder blir det när jag kommer hem! :D

// Karro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0