DAGEN

Idag har jag plockat sten hela eftermiddagen sen jag kom hem från skolan. För nu har jag bestämt mej. Jag SKA ha en ridbana här hemma! Lilla mamma är supersnäll och hjälper mej slå ner stolparna (jag har cp-ont i ryggen så det var väldigt skönt att slippa) och nu ska vi ut en liten stund till så är snart halva banan klar! :)
Den lätta halvan i och för sej, och den är väl inte "klar" men man kan rida på den iallafall. :) Och det är ändå halva! :) Tycker faktiskt vi varit väldigt duktiga! :)
Får se om jag hinner rida Peia ikväll men imorgon är det första hoppträningen ute för min del! :D
Vi har tränat ute i 2 veckor nu men jag har ju som ni vet varit iväg så det ska bli väldigt roligt att se vad ponnyn tycker imorgon. :)


I rävninge måndagen innan vi åkte till Kina. :)

// Karro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0