BLOPPIS

Nu finns det inget ''jag paxar det'' hit och dit som det brukar vara för jag har fortfarande inte fått det sålt sen förra gången då det visst var massor personer som ville ha det. Utan vill ni ha det så haffar ni upp mig i stallet eller via mail [email protected] och ge mig pengarna så får ni schabraken direkt :) Ska dom skickas så tillkommer frakten! str ponny

Grönt sammets schabrak, använt en gång i skogen. 100:-



Mörkblått sammets schabrak med vit och ljusgrön kant, använt på tävling enstaka gånger. 200:-
str ponny (men rätt stort)


Ett likadant som det ovan fast detta är mer slitet vid sadelgjorden (syns inte när man rider), 100:-


Nya/testade schabrak, 50:-
storlek ponny (rätt små skulle passa 15-16,5)



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill ha det första ! :')

2011-05-10 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0