TÄVLINGEN IDAG

Gick LC och LC+ och det gick jättebra! :) Peia var jätteduktig och kändes underbar så nu har vi två nollor till. ;)
Kändes inte som hon tyckte det var särskilt högt heller hon mest "skuttade" över. :) (y)

Hon var ganska jobbig på framridningen och "grävde ner sej" och tramsade och höll på. Men på framhoppningen var hon jättefin! :o
Så fort det kommer fram hinder blir det en helt annan ponny! x)
Men det bevisar ju bara att det är hoppa hon ska göra! :) Det är ju det hon älskar! :) (L)

Har kollat på filmerna och det jag stör mej mest på i min ridning var mina händer. Jag höll dom helt fel! Alltså jag brukar få tänka ganska mycket på att ha "tummarna upp" men såhär illa brukar det faktiskt inte vara! :/
Kolla bara på bilderna. :(
Absolut något att börja jobba med på dressyrträningen imorgon!
Annars såg det väl okej ut från min sida, långt ifrån perfekt och inte lika bra som på förra tävlingen men okej ändå. Och Peia var såklart jättefin som vanligt! ;D

Mina "snabbknoppar" blev lite misslyckade men här kommer lite bilder från idag. ;)


Lite trött efteråt? ;) <3







Okej bilderna blev inte i ordning men skitsamma ni ser dom ju! ;)
Hon hade nya schabraket och luvan från HV Polo och som ni kanske ser var hon bara sååå söt i det! :D
Till och med mamma fick erkänna att hon va det fast hon sa "inte rosa!" när jag köpte det hehe. ;D
Ska nog ha det i Osby nästa vecka med. :) Mest för jag vill inte använda det andra nya förrän min nya hjälm har kommit... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0