TÄVLINGEN

Herregud jag har hoppat omkring på små moln hela tiden sen vi kom hem från Osby igår! :D
Lilla älskade flickan var så himla duktig! :D

I vår allra första avd. A gick vi dubbelnolla och blev placerade! :D Trea! :D Och det var sju placerade! :D
Så himla stolt över ponnyn. :')
De va LC:n. Sen i LB:n va hon precis lika duktig de va bara jag som la henne fel två gånger så det blev två stopp. Ett i oxern ut ur kombinationen för vi kom lite nära in och nådde inte fram riktigt och ett på sjuan för vi kom lite för långt ifrån. :/
Men de va vår allra första LB oxå så hon va sjuuuukt duktig! :D
Jag menar hon hoppade ju andra gången vi kom på båda och det är ju bra hon har vett å stanna ibland så hon inte kraschar!

HÄR kommer lite bilderna som bästa Malin tog med sin finfina kamera. ;D <3

Och ingen kollar på mitt alltid lika muppiga face! ;D (y)












Och ingen mobbar min "snygga" frilla som lossnar hela tiden. :P

Amoros Moa var prisutdelare. ;)

Lika snygga båda två... eller inte :P
















Dom två sista är från LB:n. :)
Ojojoj det blev väldigt många hehe... :$

Men sötponny! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0