TÄVLINGEN BILDBOMB (del1)

Jag gick upp vid kanske halv 8, jag hade ställt klockan på 7 men då orkade varken jag eller Maja gå upp haha. När jag väl gick upp så bytte jag om och så vaknade Maja. Sen åt vi lite, men jag hade ont i magen så åt inte så mycket haha. Sen åkte vi till stallet. Där fixade vi lite saker, sen gick jag och anmälde mig och sen skulle jag stå på banan. Maja fick stå med mig. Jag delade ut rosetter planketter och rosetter! Gick bra för många = stressigt för mig haha. Efter de gick vi upp och satte oss i cafeterian lite. Pratade med lite folk och sen in och fixa Chania. Maja gick med henne så kollade jag banan, sen var det bara att sitta upp och gå in på framhoppningen. Hon var jätteduktig men lite seg.
I LC:n så var hon duktig men började stegra innan start, precis där den andra hästen skulle komma (framför det hindret) så då fick jag trycka in henne till kanten. Det gick som tur väl är bra! Vi fick ett riv i LCn men jag är supernöjd iallafall. Hon var jättefin!
I LB:n så var hon jättefin men jag gjorde en rätt dålig sväng så hon rev i omh men det gjorde ingenting för jag är så nöjd ändå, lägger upp film sen på LB:n så ska ni få se.
Nu ska jag sova, haha klockan är bara nio men jag är jättetrött!
Mer bilder imorgon, PS bloppisen kommer inte förens imorgon den heller för jag ska sova nu :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du börjar bli förlång på channi :/

2011-03-07 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0