PEIAN

Okej nu har jag "planerat" Peias träning denna veckan! ;D
Idag blir det lite jobb i skogen och på åkrarna här hemma och att hålla tummarna för att hon stannar på marken hehe. ;)
Imorgon ska jag se om jag kan få snälla mamma att släppa av oss i Nyboda så jag kan jobba igenom henne ordentligt och då ska hon bli trött, och gå bra och kännas fin! ;)
Sen på fredag får hon vila för lillflickan kändes lite trött igår på hoppträningen fast hon vilade i söndes... :/
Sen på lördag e det ju tävling i bästa Osby! :D Vilka ska dit? :D
Kom gärna och kolla även om ni inte ska tävla, både jag och Malin ska dit! ;D
Och jag och Peia ska starta vår första LB! :D
Är liiite nervös för kombinationerna men Pilla sa igår att hon trodde inte det skulle vara några problem så jag litar på henne. ;)
Sen ska vi starta avd. A i LC:n också! :) Det ska bli kul att få testa rida hela banan även om jag inte planerar att ta några svåra svängar med lillan. Men om hon känns superfin och helt med mej så kanske jag testar nån liten sväng det är ju Anna som ska bygga banan och hon brukar alltid bygga jättebra banor. :)
Synd att jag inte kan få rida lilla Humlan med bara men sånt är livet... :/

Hittade massa gamla bilder från i vintras.
Nu när det regnar så mycket ute som det gjort idag så saknar man nästan snön lite...














NÄSTAN och LITE! ;)
Sötponny :')
Nu ska jag sticka ut och rida i regnet. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, Var med och tävla på min blogg om bloggsvar :)

Länk till tävlingen: http://amanduws.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment



:D

2011-03-09 @ 19:58:40
URL: http://amanduws.blogg.se/
Postat av: Amanda Cederholm

Hej Karro.

Emma Bengtsson ska tävla 70 cm med Pinnen på lördag, så jag ska nog följa med med min lilla rosa kamera.



/ Amanda Cederholm :)

2011-03-09 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0