MIN DRÖMHÄST

Hur skulle min drömhäst se ut, det vet jag precis.
  • Ponny, 140 - 145 cm i mkh
  • Brun med inslag av mörkbrun i färgen
  • Svart man och svans, mamen ska vara kort och rak och svansen ska vara mellan lång och tjock
  • Rätt stora öron
  • Rätt stort huvud
  • Snälla ögon
  • Kompakt kropp, inte förlång
  • Mellan kraftig
  • Svart nedåt benen
Ja, en gång hade jag min drömhäst. Zadok han var helt perfekt. En sån häst vill jag ha sen igen!
Hur ser eran drömhäst ut? Skriv en kommentar och berätta, alltid kul! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Smäcker, lång man, lugg och svans som inte är "ponnytjock", svart med strimbläs eller stor stjärn och fyra ganska höga vita strumpor.

Man kan hoppas min drömhäst slår in, men tveksamt XD

2011-03-26 @ 23:28:42
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0