LÖRDAG

Idag red jag med Anna. Vi red i genom skogen till sandsträckan och genom skogen tillbaka. Haha, Zorba var jätte pigg, när jag släppte henne på sandsträckan så gick det inte i det tempot som förra helgen kan jag lova er ;) (då när hon inte var så pigg) Men det är ju inte kul att rida när inte hästen är glad och det är iaf Zorba när hon får springa av sej :) Men det var iaf riktigt fint väder idag, skönt att rida när solen äntligen är framme igen fast det blåste jätte mycket. När jag och Anna var mitt inne i skogen så flögt det runt en massa löv och annat sen helt plötsligt så flög det ner en STOR gren typ 5 meter ifrån oss :o Tur att det inte var så jätte långt till grusvägen då. När vi kom tillbaka till stallet så fixade jag Zorba efter det var det banbyggnad inför morgondagen sen putsadse jag alla mina saker (:
'
Förra tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0