LÖRDAG

Idag efter matchen så åkte jag hem och duschade och bytte om till ridkläder. Sedan åkte jag till stallet, jag skulle rida med anna, ana, jessica, emelie och maja men sen red bara jag och ana för vi orkade inte vänta på dom andra när dom satt och pratade, hehe nej men jag hann inte vänta för jag skulle vara klar till klockan sex :) Jag och ana fixade först hästarna sen red vi en runda som heter metall, eller vi skulle rida den men vi vände efter ungefär halva. Jag vet faktist inte varför vi vände men ja, det räkte med att rida så långt. Extra glada blev vi när det var en tant och en farbror som sa att vi hade jätte fina hästar :) Iaf så gick ridningen ganska bra, hon var varken för pigg eller för seg, helt lagom. På ett ställe försökte hon bara dra iväg, på samma ställe som jag en gång på ett år sen trillade av Zadok, Malins gamla underbara ponny. Men jag lyckades få stopp på henne iaf :)
'
Zadok och Malin
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0