HOPPLEKTION

Idag kollade jag på Olivias hopplektion, eller inte hela för jag kom en stund efter den hade börjat och gick till Zorba lite innan dom slutade (: Innan Olivia kom tillbaka till stallet passade jag även på att göra mera hål i min förbygel eftersom det "gungar" när jag rider med den så nu ska den nog passa, jag ska rida med den på lördag och se så det verkligen passar nu. När Olivia kom tillbaka så satt vi och pratade lite och sedan cyklade jag hem. Anledningen till att jag åkte till stallet var gentligen bara för att jag skulle cykla hem mammas cyklel, jag lämnade den där i måndags för jag hade så mycket saker som skulle hem då, allt fick inte plats helt enkelt :)
'
inte sån som på bilden, min har bling bling (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0