HEJSAN

Hej här kommer ett litet snabbt inlägg, för er som inte kommer ihåg så har jag en liten bloggpaus för musikalen (men det är bra att ha för då har man fullt av ideer när man kommer tillbaka sen) Men jag lägger in lite inlägg då och då ibland ändå.
Nu har jag precis varit i stallet och haft min teorilektion. Det gick bra och vi pratade om tecken. ''Musikalandet'' funkar super och jag har massor av bilder som jag ska lägga upp EFTER det hela är slut ;) Det är så sjukt kul och alla ni som får söka in i musikklass detta året (här i ofm då) GÖR DET! Det är så sjukt kul så ni anar inte + man kommer så sjukt nära alla sina kompisar i klassen och blir som en stor familj :) Jag älskar min klass och hade gärna gått med dom på gymnasiet med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0