HAMP

Idag har jag och Malin ridit, hästarna fick sej en ganska lång runda, Hamp heter den. Tur att jag hade Malin med mej annars hade jag inte hittat, det var så himla länge sedan jag red den nu (: Men mysig är den, man rider först till sandsträckan sen fortsätter man så man kommer till en äng och sedan är det skog,skog och en massa skog. I skogen är det jätte många bra galopp stigar/vägar så idag galopperade vi ganska mycket och hästarna blev inte ens trötta, dom tyckte det var jätte roligt idag ! =) Channi blev bara lite sur när det var jag och Zorba som red i täten, haha men hon fick tillbaka som pisition ganska snabbt eftersom Zorba och jag inte var tillräckligt snabbt för att hålla kvar det (; Men ja, ridturen gick bra idag jag hade bara lite bråttom hem sedan för pappa har kalas nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0