GEKÅS ULLARED

Samma som Malin vill jag oxå ha ett nytt tävlingsschabrak. Men jag väntar till vi ska till ullared och ser om det finns något fint där, ibland finns det ju fina schabrak men oftast ( när jag har varit där iaf ) så har det varit sånna där "ponny"schabrak med typ hästar på och sånt.
Det är inte helt säkert att vi åker ändå till ullared, vi ska lämna min storebror i Halmstad så vi kanske stannar där och går på köpcentrumet samt in på hööks en sväng :) (fast det ligger typ bara 5-6 mil ifrån Ullared så jag vill dit) Ifall inte Malin kan följa med tänkte jag fråga Anna om hon vill, hoppas hon vill men det tror jag och hon är ju ändå ledig på fredagar (; Sen måste jag bara få ledigt oxå, men det får jag antagligen för jag har inte varit bort någon gång innan, endast en halv dag när jag var sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0