FÖRSTOR?


Ni får tycka vad ni vill, jag bryr mig faktist inte. Sprid det till ALLA era vänner om ni så vill de, börja snacka skit om de om ni vill de, haha. Jag bryr mig inte och kommer inte börja bry mig sen heller ;) Så länga Channi inte störs av de så är det lugnt, och så väger jag inte förmycket heller :)
Men alla får tycka vad ni vill, så om du vill tycka det så får du det. För jag tycker inte att jag är förlång/för stor, och så länge som jag inte tycker det kommer jag ha kvar henne.
Alla kommentarer är tillåtna ;D
Jag tycker inte att jag är förlång, kanske på gränsen.. men jag växer inte mer, har haft denna längden länga nu så det är mre vikten jag tänker på isåfall ;) Kaaanske om någon av mina bästa vänner eller tränare sa det till mig, men ingen har sagt något så ja :)
Släng gärna in en kommentar vad ni tycker om detta, alltid kul att höra vad folk tycker även om de är negativt :D

Kommentarer
Postat av: annica

tycker du är precis lagom för henne (: och som du sa, du lär inte växa mer ändå! (; <3

2011-03-07 @ 17:01:38
Postat av: Maja

Vem va det som skrev så?:O

2011-03-07 @ 17:03:27
Postat av: Ronja

Asså det är helt sjukt, ;o

Jag menar varför klaga på andras och hitta fel på Malin och chania? Om ni kommeterar elaka saker, så är det upp till er visst. Men dt visar ju också vilka personer ni är. Hitta ert eget fel istället för att söka fel på andra!

Hatar sånna folk... Men du vet själv att du inte är för stor på channi Malin. Och det är ju ingen i STALLET. Som har påpekat set, det är bara sånna random människor som tror dom är någonting , lyssna inte på dom. Utan följ ditt hjärta istället, DU vet bäst själv!:)<3

2011-03-07 @ 18:24:55
URL: http://ponnyyfreak.blogg.se/
Postat av: Carro

Channi är ju så smäcker så att det är nog inte lätt att se liten ut på henne. Men du är inte förstor på henne, jösses, jag var mycket större på Amy.

2011-03-07 @ 22:37:12
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0