DRESSYRTRÄNINGEN IGÅR...

... gick jättebra! :)
Hon är börjar bli riktigt fin nu och bär sej mycket bättre även i galoppen. Galoppfattningarna går också mycket bättre och hon är mer känslig för skänkeln nu så ibland räcker det att jag "tänker" galopp så kan jag göra fattningarna bara genom att vinkla höfterna! :D
Men det är bara ibland när hon är lagom taggad och på rätt humör. Och det är ju inte jätteofta som hon är så samarbetsvillig hehe. ;)
Men det är STOR skillnad på henne nu från för bara några veckor sedan och hon utvecklas hela tiden. :)
Att hon har blivit mer samarbetsvillig beror ju mycket på att hon börjar få upp konditionen och styrkan så efterhand kommer hon säkert bli ännu finare att rida! ;D (Y)

Idag var jag i bästa Rävninge och frågade om jag fick praoa där och så var Monica snäll och lät mej rida Las Vegas också när min lillasyster ändå red lektion. Hade nästan glömt hur underbar den hästen kan vara! :) (L) <3
Tack för att jag fick rida honom igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0