CHANIA TORSDAG

Jag rycktade och lindade henne, tränsade självklart med sen satt jag upp. Barbackatur! Gud vilken skilnad de kändes när vi hade lindorna, så det ska jag fortsätta rida med. Tänkte ha lindor på frambenen på tävlingen med men jag måste testa att hoppa i dom idag isåfall. Så jag sätter upp en sockerbit och tar något skutt över det för att se hur det funkar.
Men jag började med mycket volter och skänkelviktningar och öppna. Höll bara handen HELT stilla och lät henne själv söka sig nedåt när jag gjorde rätt, annars brukar jag krama med fingrarna för att röra bettet lite för de har funkat bäst på alla andra men när jag rider Felix så rider jag utan att röra bettet så jag testade det på Chania med och det fungerade super!
Idag blir det med sadel igen då och sen imorgon så kör jag barbacka igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0