BYTARE DAG

Jag har varit i stallet heeela dagen, från klockan 9 tills halv sex :o Jag köpte bara en sak idag och jag hann (/orkade) aldrig fixa mina grejer som jag skulle sälja så jag får vänta till nästa bytaredag :( Iaf så köpte jag nya vita ridbyxor dom var helskodda och kostade bara 40 kronor ;) Bland mina andra vita ridbyxor är alla halvskodda, så nu äntligen har jag helskodda. Det känns så konstigt när jag rider med helskodda hela tiden och sen när det är tävling har jag bara halvskodda. När vi hade packat ihop så skulle jag rida med Ana fast det blev inte så, istället red jag med Emelie och Jessica och Maja. Jag Emelie och Jessica skulle rida en lite längre runda idag men Maja sa att hon inte hann fast hon red ändå med oss men när vi kom till slutet av sandsträckan så behövde vi vända bara för att Maja inte skulle hinna ( som hon redan visste innan vi red iväg . ) Så ja alla vi behövde vända, Jag och Emelie skulle först fortsätta men det är ju inte kul utan Jessica så vi vände oxå då (: Zorba var jätte pigg, Chantus så jag och Emelie travade och galopperade lite i skogen fast då skrittade Maja och Jessicaså jag och Emelie red själva sista biten hem. Det var jätte geggigt ute idag, mina stövlar var typ helt bruna när jag kom hem :o Imon ska jag rida med Ana en gång och Emelie en gång för jag ska rida Jessicas häst oxå, hon åker till typ Kleppern eller vad det heter :)

Kommentarer
Postat av: ana

2011-03-12 @ 19:48:37
Postat av: ana

söta:)

2011-03-12 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0