BETT

Idag har jag tävlat (kommer ett egetr inlägg om det sen) och Chania var jättestark! Drog som tusan. Hennes förra ägare var också där och jag var rädd för vad dom skulle säga om jag bytte till ett skarpare bett på henne, men det var dom som tog upp ämnat när vi pratade så nu är jag inte rädd för vad dom ska tycka för nu har vi pratat om det somsagt. Jag kommer variera mellan detta bettet och ett tredelat för att sedan gå över till tredelat helt igen när hon inte är lika stark längre :)
Dessa är tillåtna enligt TR så det bettet som jag ville ha fanns med!
Antagligen det jag ringade in eller det som är över ska jag köpa och testa på henne, funkar det inte så får jag sälja det! :)

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej Hej fin blogg, hoppas du vill följa min blogg via bloglovin !:)

2011-03-12 @ 18:59:46
URL: http://hundhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0