ALLSVENSKAN

Idag var första omgången av allsvenskan. Jag kom dit kanske kvart i nio och tävlingen började nio, men det var ju L:Dn före såklart, annars hade jag kanske varit lite sen, hehe (: När vi skulle gå in lagvis och ställa upp så ropar dom ju upp alla namnen, det var lite kul när hon skulle säga mitt namn ( Amanda Hagelberg ) då sa hon Amanda Hagelborg, haha så kan man väl inte heta ? Men ja, så kan det bli. Senare när jag kom ut från stallet och skulle hoppa upp så ropade dom upp mitt namn så jag skulle gå in på framridningen, jag som trodde att jag hade lång tid på mej :o Precis utanför framhoppningen så var det en som heter Helen som kom fram och sa"hur är det, jag hörde att du inte mådde bra" haha, det var Maja som hade blivit sjuk dagen innan så hon inte kunde vara med och tävla. Men iaf så hjälpe hon mej i början på framridningen för Malin var inte där det var gentligen hon som skulle hjälpa mej fast hon kom sen precis när jag hade hoppat det lilla (: Jag hann inte rida fram så mycket, jag hoppade det lilla rätt många gånger, räcket två gånger och oxern 1 gång :o Tur att jag hann hoppa alla minst en gång iaf. På banan gick det både bra och dåligt, hon hade jätte bra galopp och hoppade ettan och tvåan, sen till trean var det jag som tog en dålig sväng så hon stannade där en gång. Det fortsatte bra och sen på sexan så stannade hon två gånger för att bogen åkte ut. Så det var ju mitt fel alltihopa, men hon kändes jätte bra och hon var duktig :)
Bilder kommer när jag har fått dom av Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0