LÖRDAG

Igår så hade jag stalltjänst vid 7 och fodrade och släppte ut hästarna. Mockade och fixade allt till Felix och Channi för jag skulle nämligen iväg sen så lördag fick bli en vilodag för dom. Jag skulle till Bollerups naturbruksgymnasium. Så jag när jag var färdig med allt så åkte vi hem (jag och mamma) och sen så fixade jag mig och så, sen åkte vi och hämtade Anna och sen vidare till bollerup. Det var JÄTTEFINT på bollerup och det är mycket möjligt att jag väljer det! Dock så tyckte jag inte om privatstallen och att dom hade halm i boxarna, men jag är väll för bortskämd med ORKs stall, haha :D Channi måste ju få det bästa. Men annars var det jättefint där och alla var supersnälla och glada.
På rundvandringen så såg vi självklart Cornelias rum, det gick INTE att missa. Text över hela dörren, haha :D
Jag och Anna ska dit en gång till och kolla på det, då ska vi även sova över där och vara med på lektioner. Så man vet att man väljer rätt ;) Jag tjatade på mamma och pappa med och sa att jag ville tävla, då sa dom att dom får väll köra fram och tillbaka på tävlingarna haha :D (Y)
Efter det så gick jag och Amanda på revyn och den var jättedålig tyckte jag, det var allt ifrån denna kvällen (:
Söta Chania! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0