IMON

Imon ska jag åka till stallet klockan 1 och rida med Jessica och Emelie. Måste rida rättså tidigt för jag ska ju självklart hinna rykta henne också sen rida innan klckan 3 för då är middan :) Men när hon rider kan jag ju passa på att putsa hennes sadel och ta fram schabrak och det som ska fixas, sen när jag är klar så är hon nog klar och så ska jag hinna tvätta svansen, fläta den och sen knoppa henne :)) & det ska vara klart klockan 7 för då ska hon äta igen (: Hon måste ju äta sammtidigt som dom andra hästarna i stallet för annars kommer hon ju stå där i stallet gången och se på alla andra hästarna när dom äter och det kan hon ju inte göra, stackars henne isf :))
Kolla vad smutsig hon är på ryggen ! :oo
Men jag tror det var att hon var svettig efter sadeln och så har jag svampat av henne för då rinner ju allt smuts av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0