TROR JAG BÖRJAR GRÅTA

Någon har tagit sönder mitt swarovski pannband :'(
10 diamater är borta + imitten så var två av raderna uppvikta. Jag och Maja rättade tillbaka det men det syns så sjukt tydligt att 10 diamanter är borta, + att där när raderna var vikta är allt löst så snart trillar allt bort där imitten :'(
Användt det EN gång, det var helt nytt. Faaan, dom kostar ju så jävla mycket. Gud så ledsen jag blir. När jag började rida så hängde det så fint inne i sadelkammaren sen när jag kommer tillbaka en timme senare så är det sönder! Mina pengar är slut efter jag köpte det för dom är ju inte precis billiga. Aja ska spara till ett nytt nu iallafall
på bilden ser man att diamanterna är borta men man kan ju inte se att mittenpartiet är löst. Där när det är flest diamater borta är hela ''kedjan'' lös och kommer snart trilla av så jag måste iväg och köpa lim. Ska även försöka få tag i diamanter som jag kan limma fast. Fan att man inte kan ha något i fred. Tror att jag ska lipa lite nu, haha. Detta var som att kasta flera hundra i sjön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0