TÄVLINGEN MED PEIA

Har varit sjuk och bara inte orkat blogga på ett tag. :P Då är det tur att vi är tre stycken så det kommer inlägg ändå! :)
Det gick bra på tävlingen i lördes och jag är jättenöjd! :)

I första klassen som var LC stannade vi ut oss. ;)
Hon var stel och spänd och lyssnade inte och jag gav henne inga bra lägen så det blev bara fel. :P Hon rev andra och stannade en gång på fyran och två gånger på femman. Fast hon hoppade femman tredje gången så jag är nöjd ändå. :)
I andra klassen som var LC+ gick det mycket bättre! :D Där gick vi felfritt! :D
Hon lyssnade mycket bättre höll en bra galopp och jag gav henne mycket bättre lägen! :)
Och då verkade hon tycka att det var mycket roligare också. :)

Gud vad glad man kan bli när allt funkar! ;D
Det är ju bara vår andra "riktiga" tävling så jag är supernöjd med lilla töntponnyn! ;)
Ska se om jag kan få upp iallafall en av filmerna vill ni det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0