STÖVLARNA

Ja stövlar blir definitivt kortare!
Jag köpte dom smalaste MH CS3 Lite där men dom e för korta för mej nu. De finns i en längre modell men de är fem centimeter längre så dom på Stablestore i Kristianstad tyckte inte ens de va lönt för mej å prova dom för att dom skulle vara för långa. Fast nu är mina för korta delvis för att jag var tvungen att lägga i en "kil" för att de inte passade i foten annars ( jag har "låga" fötter elr va man ska säg, mina vrister sitter långt ner om nåron fattar vad jag menar? ) så jag e lite förbannad på att jag inte fick testa den längre modellen. :P
Jag menar om det är den Amanda har och de passar henne och jag är längre än henne...?
Liiite irriterad på Stablestore skulle man lätt kunna säga :P

Man ser kanske inte det jättebra på denna bilden men dom e typ 3-4 centimeter för korta. :P
Asså den affären e så dålig så de e inte sant. Man frågar dom om hjälp och tror dom ska kunna något om grejerna de säljer men nej då. Dom kan inte se om en sadel passar och dom kan inte se om en stövel passar och dom e hur dyra som helst.

Rent skit e de å ändå handlar även jag där? Fast det närmsta som finns förutom dom e ju Hööks och där finns ju inte jättemycket grejer så det för väl bli dom i fortsättningen också. :/ Fast jag är inte nöjd med dom!

Annars får vi sticka till Laholm och "Little Shop of Horses". ;) Det är paradiset på jorden! ;D (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0