SKRIVER LITE OM..

Tänkte skriva lite vad Karro håller på med då hon inte kan blogga men jag håller mig uppdaterad med sms..
Nu har hon kommit fram till Göteborg där hon ska sova i sina kusiners lägenhet. Dom bodde typ så långt upp man kunde komma i göteborg så man kan se nästan allt från deras köksfönster, man ser hela ullevi, liseberg och skandinavium, ja allt från deras fönster.
Imorgon ska Karro gå på Göteborg horse show och handla massor på mässan. Eller aah, hon måste hålla mig uppdaterad om vad som finns där för annrs blir jag besviken på henne! Hon kanske hittar superfina saker utan att berätta vad de är, nej ALLT ska hon berätta för mig. haha :D
Hoppas du har det bra där uppe Karro efter en lång bilfärd! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0