SKOLAN TILL STALLET

Hann precis se Malin i fönstret idag efter skolan så jag ringde henne riktigt fort och sa att hon skulle stanna så jag skulle hinna gå med henne till stallet ;) När vi kom till lilla ridhuset så sa jag : EN HÄST HAR RYMT, hahah sen hade dom bara gjort en ny hage där som Minuette och Krusmynta gick i x)) Vi genade lite igenom hagen och sen i stallet började vi lita efter Malins krubba som hon har lagt in bilder på tidigare, sen märkte hon att det låg under Channis hö, och då hade jag redan gått runt i hela stallet typ 5 gånger, jobbigt :(( Ojj, vad lat jag kände mej när jag skrev så, men jag ska faktist snart åka och träna (:
'
Hittade en bild från Malin tjejkväll :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0