PEIA

Hon kändes skitfin idag lillflickan! :D Så himla mjuk i munnen! :D
Jag har ganska lätt för att spänna mina armar. Inte så jag blir hård i handen, jag slappnar bara inte av i dom. Men om jag bara slappnar av i handen så blir det skillnad på hela henne! :) Man känner direkt när jag väl slappnar av att då gör hon det också. Sen lyssnar hon bara man kramar med lillfingret! :) Helt underbar känsla! :)

Lillan ser ju trött ut på denna bilden från igår. ;)

Gjorde samma övning som jag gjorde igår. Att jag ändrar steglängden men behåller samma tempo / ändrar tempo men behåller samma steglängd. Gjorde det både i skritt och trav och hon lyssnade jättebra. :)
I galoppen gjorde jag inte särskilt mycket. Såg bara till att hon fortsatte gå i ett bra tempo och lyssnade fint när jag bröt av henne till trav med ojämna mellanrum. ;)
Och jobbade på att galoppfattningarna skulle bli så bra som möjligt de är ju inte vår starkaste sida. Men det går bättre och bättre även om hon ALLTID kickar högt när vi ska fatta vänster galopp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0