PEIA

Nu vet jag inte hur jag ska göra! :P
Har varit sjuk i några dagar och mamma låter mej inte rida då så red ju inte henne måndag och tisdag.
Sen tränade vi igår för jag trodde jag var frisk och på vägen hem kom mamma på att vi skulle vaccinera henne nu närsomelst. Hon snackade med veterinären och de bestämde att han skulle komma och göra det idag.
Sen ringde han nu för en stund sen och sa att det inte gick idag och att dom kunde göra det imorrn på morgonen.

Grejen är att nu red jag inte henne idag heller för jag mådde skit i skolan så mamma fick hämta mej igen och om vi ska vaccinera henne imorron kan jag ju inte göra det på några dagar efter det sen heller! :/
Och på söndag är det dressyrträning och på tisdag hoppträning och sen ska vi tävla på lördagen. Varför kan inte bara hästarna vara vaccinerade för hela livet bara man tar EN sputa när dom är små eller något? :P
Detta är Peias tredje grundspruta och just nu när vi ska börja komma igång med tränandet och tävlandet har vi bara inte tid med vaccineringsvila ju. :/
Men det är ju viktigast att hon mår bra! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder! :)

2011-02-11 @ 13:06:33
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0