MITT SKÅP

I och med att många saker blir stulna / förstörda / gömda i stallet så har jag satt in det mesta i mitt skåp, eller det som får platts iallafall. Har så sjukt mycket saker och är typ beroände av att matcha så schabrak har jag till tusen och alla dom får ju inte platts x)
Men mitt tävlingsträns och stövlar + hjälm + väst har jag där iallafall. Såhär ser det ut:
Det som jag har i skåpet är:
-mitt tävlingsträns
-swarovskipannbandet (sitter på tävlingstränset)
-andra pannbandet som hör till tränset
-veredus skydden
-eskadron skydden
- +massor andra ''slit och släng skydd''
-mountainhorse stövlar
-tretorn stövlar
-JW hjälm
-airowear säkerhetsväst
-tävlings spön
-massor annat skit som bara finns där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0