MINA ROSETTER

Jag har inte många med jag kan visa dom jag har och med vilken häst jag har fått dom med :)
Queenie, den första ponnyn jag har tävlat lokalt, jag har blivit placerad några gånger.
En blå rosett, två gula rosetter, en röd rosett, en vit rosett + 3 plaketter och en pokal.
Sen lilla älskade Zadok fick jag inte chansen att skaffa så jättemånga rosetter med. Om han skulle levt idag så kunde han gått elit är jag säker på!
Med Zadok har jag fått..
Fyra unghästrosetter (vit + vit + vit/blå + röd/blå) och en gulblå + två plaketter
Sen har vi ju lilla Romance som jag tävlade allsvenskan med, han är helt underbar att rida. Eller ja de bara att gasa och svänga han fixar allt själv (iallafall i den lilla klassen jag var med i) Dock så kan det vara svårt att hänga med i hans stora hopp och jag hade bara ridit han för jääätte längesen när han kom till riskolan så de var lite konstigt att bara sitta upp och tävla han men de gick bra! :D
Med Romance har jag ..
En gulblå rosett, en gul rosett och två planketter
Sen får vi ju inte glömma ponnyn som fångade mitt hjärta snabbt, en ponny som jag inte kan glömma. Lilla Amoro som jag tävlade en gång och kom felfritt i båda klasserna. Fick sitta och driva som tusan men han var som vanligt jätteduktig!
Men Ammo fick jag..
Två blåvita rosetter
Sen Krusmynta som jag hyrde av Karoline innan jag fick Zadok, var tvungen att lämna henne när hon skulle ha föl startade nog bara en tävling med henne, eller kanske två? Har man fart på henne så hoppar hon allt och ställer upp i alla lägen!
med Krussan fick jag..
En gul rosett
Sen Pyros min första hyrhäst hos Karoline, han har med betytt mycket för mig,
Med Pyros fick jag..
En vit/grå rosett
Sen Minuette, en häst som jag red på lektionerna innan, eller ne.. Jag red inte då jag åkte häst, jag lärde mig rida riktigt när jag började hyra.
Med Minuette fick jag..
Två vit/blåa rosetter, två rosa/vita rosetter, en vit/orange rosett, en röd rosett och två gulblåa rosetter.
(bild på Erika och Minuette som jag hittade på någon sida, har ingen som jag själv har tagit)
Dsc_8186_preview
Sen har vi Felix som jag tävlade i dressyr innan och vann, tycker inte att jag gjorde så bra ritt ändå.
Så med Felix har jag..
En gul/blå rosett
Vi får ju inte glömma min nuvarande stjärna, lilla Chania med henne har jag fått..
Två gul/blå rosetter, en blå rosett, två vit/blåa rosetter och två vita rosetter (men fler ska det bli!)
Sen innan när jag red lektion en gång i veckan så tävlade jag lite olika ponnyer och sen har jag varit iväg på ridskoleserien och då har jag fått dessa rosetterna..
Sex vita, två lila/vita, en orange/vit och en grön/vit
Sen alla priserna på en bild..
Fler ska de bli, jag taggar tusan nu dom sista ponnyåren känns som om jag inte har någon tid kvar men de är endå tre år :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0