MIN DAG

Hehe får väl börja med å säga tack till Malin! ;)

TACK SÅ MYCKET BÄSTA MALIN! :D <3333333

Okej. Ja idag fyllde jag år. :) Visste precis vad jag skulle få utom IQ-boken. ;)

Fick Veredus Young Jump! :D Elr jag fick dom i tidig födelsedagspresent så jag kunde ha dom på tävlingen i lördes. :) Kanske inte jättesnyggt med dom till mina gamla Pro-skydd som jag fick ha fram men vad gör det? Det viktigaste är ju att hon inte skadar sej! :)<3 Framskydden från Veredus hade inte kommit än men jag ska nog få dem i veckan. :)

Har säkert glömt något men tror annars det var ungefär dethär oxå:
Kingston jeansridbyxor ( inte bästa märket kanske, Börjes "billighetsmärke," men dom va ganska snygga och sköna och jag hade inte jättemycket pengar när jag köpte dom. Sen köpte mormor dom av mej å skulle ge mej dom när ja fyllde år hehe. ;) )
Globus boots ( inte heller bästa kanske men de får räcka jag ska inte ha dem så mycket )
två par örhängen
skor
en IQ-bok av mormor och morfar (tror dom tyckte jag behöver dt hehe :P )
1575kr
och det bästa av allt... att jag och mamma sticker till GBG på söndag! :D
Längtar så in i! :)

Idag fick Peian vila men jag och mamma gick en runda me Nonne istället. Han tyckte det var jättekul! :) Haha speciellt när vi fick för oss att hälsa på hos en granne och hans hund sprang ut när han öppnade dörren. Min lilla sååå normala ponny ville springa efter och leka med den! x) Haha töntponnyn fick lite busryck. ;)

Vi hade på honom sadel och träns och allt ( och en grimma över tränset och en hingstkjedja i den för att inte behöva dra honom i munnen när han började hoppa rundor för att de kom bilar eller så ;P ) för jag hade longerat honom innnan. Så på vägen hem hoppade jag upp på honom och så ledde mamma oss en liten bit. :)
Han va jätteduktig men mamma va jättenervös för att honom skulle göra fel och ge honom men för livet typ haha. ;)
Nej hon va också jätteduktig och allt gick bra så det var kul! :D

Bilder från i julas någon gång tror jag.











Älskade bäääbis! :) (L)
Han gör bilderna fina även om jag står bakom och ser ut som en mupp och förstör dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0