MÅNDAG

Idag red jag dressyr, det gick jätte bra ibland och lite mindre bra ibland. T.ex när vi skulle rida in på kvarts linjen eller vad det heter (glömmer hela tiden vad det heter :o) när vi själva kände att vi hade fått hästarna raka skulle man rida skänkelvikning ut till väggen, då gick det jätte bra, fick in en jätte bra känsla (Y) Det gick mindre bra när vi skulle rida skänkelvikning snett igenom. Ibland fick jag inte med mej bakdelen och några gånger ställde jag henne lite för mkt. Men men jag får öva på det. Det kändes iaf bra idag annars, vi red utan stigbyglat oxå i typ 40 minueter kanske ? Sen travade vi av dom själva, jag gjorde jätte mkt volter samt snettigenom och lite annat.
Dessutom gick jag in på lidl innan mamma lämnade av mej i stallet, där käpte jag 1kg morötter för 6 kr och ännu mer knäckebröd, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0