LÖRDAG

Jag kunde inte gå på US-mötet som var idag för jag hade match, men jag pratade med Carro och jag kan fortfarande vara med i US som tur är ((: Men jag skyndade mej till stallet efter matchen ifall jag skulle hinna vara med en liten stund fast jag kom när dom precis var klara :p Inne i stallet så frågade jag Maja ifall vi kunde rida och det kunde vi, sen kom Ana, Jessica, Emelie och Maddi oxå, hehe. Jag red barbacka idag så jag tränsade henne och tog bort täcket, borsade lite på kroppen och sen precis när vi skulle gå ut så kom Malin och frågade ifall hon kunde rida med oss, (ni kan läsa varför i hennes inlägg som förmodligen kommer senare) och det kunde hon såklart ;) På vägen till gula huset kom det en bil så jag och Jessica gick tillbaka en liten bit så att bilen kunde komma förbi och sen red vi rundan bara vi två :) På sandsträckan hade det rasat 3 träd och ett av dom gick att hoppa över så det gjorde jag och Jessica och på de två andra så gick det inte komma över för grenarna var en aning för höga. Påväg hem från gula huset red vi upp i skogen fast Malin hade sagt till mej att det inte gick att rida den ena vägen pga träd så vi red upp på en liten stig och det hela slutade med att vi försökte vända på en jätte smal stig för det låg is över hela stigen lite längre fram när vi nästan var hemma :oo Men hästarna fick en låååång extra skritt tur iaf :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0