LÄXA

Nu sitter jag här och gör läxan och de är såå tråkigt men måste göras. Nu gör jag engelskan, har fysik prov, tyska prov och bild uppsatts kvar. Typiskt mig att vänta in i sista sekund.
Igår så red jag inte Chania, det gjorde Sara. Hon skulle hjälpa mig lite med henne + att jag skulle se hur hon var med någon annan. Ifall hon fjöntade lika mycket som med mig. Det gjorde hon inte, bra! Men jag måste börja säga till henne när hon gör något, hon vet att jag inte bryr mig.
Hade tyvär inte kameran med mig jag som tänkte fota först men sen blev det lite brottom till stallet så jag glömmde. Ikväll ska jag rida ett pass inne och se hur hon känns och imorgon skulle jag nog rida med Viveca. På måndag är det dressyr med Maria och på Tisdag kommer hon nog få vila. Lite planerat iallafall.
Men nu ska jag plugga vidare, har rätt mycket kvar. Mer inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0