HOPPNINGEN FRE

Bilder från hoppningen i Fredes, gick bra men Chania vet redan hur man gör den övningen. Försökte lura henne lite men hon är smart och fattade direkt, haha lilla skruttan.
Jag irreterar mig så SJUKT mycket på att min hoppsadel (prestige joy jumper) skjuter fram benet så man sitter i stol sits :/ Men annars i hoppningen är den perfekt och ger mycket bra stöd :)
(så ni får ignorera sitsen, jag försöker skjuta bak benat men det blir utan resultat)
ser ni stolsitsen? USH FY BLÄ PÅ DE!
Hon måste lyfta mer på frambenen annars river hon snart, + sluta kicka över hindret ingen mening med det. Shit vad tjock jag ser ut i jackan, haha men sånt är livet om man vill ha en varm jacka nu när det börjar bli kallt igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0