HOPPKURSEN

Chania var taggad till tusen och kickade, bockade och stegrade (men bara en gång idag :D). Hoppningen gick bra men det var inte så högt. Lukas var ju med så på framhoppningen så kände jag knappt att hon hoppde för hon har så pass studsig galopp. Men ja, hon har inte hoppat på två veckor så hon tyckte det var kul och bakben flög hit och dit. Stark som satan. Sitter och väntar på att Carro har laddat in bilderna till datorn. Hon fotade när vi red :D
Channi sög iallafall mot hindrena och hoppade allt (även att jag styrde lite konstigt ibland) Jag har även en film som jag tänkte slänga ihop :)
Hoppade inte så jättehögt idag, kanske runt 80 - 100 sista banan. Lukas (shettisen) hoppade dock som tusan, som en gummiboll. Celina som rider han är jätteduktig även att den lilla kan få för sig att busa ibland ;)
En bild på Celina och Lukas, den lilla höjden för mig och Chania är inte så liten för dom! Jätteduktigt och sött ekipage :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0