HOPPKURS

Idag är det hoppkurs för Marie Fieber (min vanliga tränare) men jag anmälde mig för Chania har inte hoppat på två veckor nu och så brukar hon ha bättre övningar på kursena. Ska ju tävla på Torsdag så jag behöver hoppa henne en gång innan så jag kan känna av henne lite. Bara hon inte håller på att stegra och hålla på inne på kursen för då bir jag sur på henne! Skulle även varit bra om polkagrishindret är med i banan för det är hon tittig emot på tävlingar. Men vi får se hur det blir, hon är ju alltid duktig lilla Chania. (lite försmart ochkså för hon vet hur man ska komma ifrån allt arbete)
Här är några bilder från förra hoppkursen :)
Den sista är redigerad haha, skills i paint x)
Här hade jag inte haft Chania länge alls :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag hittade filmer på dig och channi från den hoppträningen om du vill ha ? :D

2011-02-21 @ 21:41:18
URL: http://paulinanathalie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fina bilder. :)

2011-02-21 @ 22:48:41
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0