HELGEN

Jaha nu har man varit i bästa Göteborg! :D

Det blev väldigt dåliga bilder menmen...
Jag köpte:

Mountain Horse CS3 Competition stigbyglar ( 799kr ) ! :)

HV polo schabrak och luva ( 299kr och 499kr ) ! :)

Esperado schabrak ( 799kr ) som kommer matcha mitt svart/guldiga ridtäcke perfekt! :)

En snygg brun Musto-jacka som ni kommer få bild på senare och det bästa av alllt...

...jag beställde en svart, skitsnygg, skitskön JW-hjälm! :D
Dom hade inga kvar på mässan men jag köpte både jackan och eperadoschabraket hos dom så dom skulle beställa hem den så fick jag den för mässpris ändå. :)

Inte så mycket grejer kanske men jag är grymt nöjd med allt och mina pengar är slut ( speciellt efter JW-hjälmen... ) så nu blir det att spara järnet till Falsterbo! ;D

Får väl slänga in lite bränne här hemma och så kanske...? ;)
Mer om helgen kommer senare nu ska jag äta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0