DAGENS RIDNING

Idag ska jag rida både Chania och Felix ska bli kul!
Chania ska jag nog träna skänkelviktningar och att böjja ordentligt i vänster sida och inte bara fjönta! Om inte någon vill hjälpa mig så att jag kan hoppa? Jag hoppar bara varannan vecka nu har jag märkt x) Jag är förlat för att ta fram hinder själv så jag hoppar bara på träningen, så är det någon som vill hjälpa mig skicka iväg en kommentar eller sms. Annars får jag väll se om Amanda har träning eller inte. Men jag kan ju dra fram ett hinder och göra en övning, huum. Ni får se vad de blir med Chania när jag kommer hem sen (:
Med Felix så tänkte jag mycket galopparbete för han är jobbig med mig i galoppen, han vägrar fatta galopp och sen så drar han iväg (stark som satan, haha). Så att galoppera på volt och inte rusa utan kunna vara i lugn galopp ska jag nog träna med han idag. Hoppas att det går bra :)
Hoppbild på Queenie, hoppas att hon har det bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0