DAGEN

Idag slutade vi 11! :D Hehe hur glad kan man bli? x)
Nej men vi var i skolan från 8 på morgonen till 8 på kvällen igår för vi hade "temadag" så vi fick sluta tidigt idag! :)
( Kom hem vid halv 9 och då skulle det mockas för de hann jag inte på morgonen och ponnisarna skulle in och ha kvällsmat. Sen var jag väl inne och åt kvällsmat vid halv tio och sen somnade jag för va 7kt trött.
Så ni kanske fattar att jag inte bloggade? Hann ju inte ens rida! ;) Så jo jag har nog rätt mycke annat att göra ändå hehe. ;) )

Idag fyller sötaste mamma år också! :)
Så ikväll blir det att städa och fixa härhemma för vi ska fira mej och henne tillsammans imorronkväll. Jag fyller ju år på måndag! :D

Ska nog sticka till Nyboda med lillflickan lite senare också. Hon har ju inte gått på två dagar nu så det känns lite dumt att rida henne här hemma hehe... ;)
Ska bara jobba igenom henne lite lätt en stund så hon e fin och fräsch tills imorron. :)

Men jaja nu ska jag först fixa alla grejerna till imorron så vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0