DAGEN

När jag kom till stallet idag hade Anna redan tagit in hästarna så vi började rykta dom (: När vi var inne och hämtade hjälmarna frågade Jessica om hon och Emelie kunde rida med oss och det kunde dom, så klart (; Jessica skulle rida barbacka så jag gjorde oxå det. Vi red till sandsträckan och fortsatte nästa ända bort till ängen men vi svängde in i skogen så vi kom där vi redan hade ridit fast denna  gången i skogen, haha. Aja, sen tillbaka på sandsträckan igen. Jag och jessica väntade tills dom andra hade ridit iväg för vi skulle skäppa hästarna men dom ville inte så fort, men när vi stog där och väntade så gick det förbi en man med två hundar så vi behövde vänta ändå tills han hade gått hela sträckan oxå :o Men när vi äntligen kunde börja galoppera så gick det inte så fort ändå, hästar valde ju tempo själva (: Anna Jessica och Emelie ville rida genom skogen hem men jag hann inte så jag gick tillbaka på järnvägen ( en cykelväg ovanför stallet)
Förresten så bytte jag stallet oxå, jag ska ha imon för Anna så tar hon för mej nästa söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0