CHANIA TORS

Igår var Chania förj*vlig när jag värmde upp men i traven blev det sen lite bättre men INTE bra. Var besviken på hur stel hon var. Efter ett tag gav hon med sig och gjorde potungefär som jag ville och gick fint men i undertempo. När jag hade ridit färdigt fick jag några jättebra tipps av Martina och det fungerade verkligen super och tror det kommer gå bättre, måste bara tänka på det när jag rider.
Jag red mycket blandat volter skänkelviktning, öppna, ställa, böjja, galoppombyte mm. Ja en blandning hade inte bestämmt mig för att rida något speciellt + att jag blev småsur på ponnyn som lyssnade noll och ingenting. Men alla har ju sina dagar :)
Channi är ändå bäst!
Tror det är Sara Carlsson som har fotat bilden (:
http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0