ÄNDRADE PLANER

Idag blev de här snyggingarna mina :D
Jag, Malin och mamma åkte till Henriksson Ridsport idag, gentligen skulle vi åka efter skolan men mamma var tvungen att skjutsa min morfar till akuten och lite andra grejer så vi åkte runt 4 skulle jag tro. Först när vi kom fram så gick vi lite på MQ och HM sen skulle vi hitta till Henriksson och det tog typ 20 minuter :o När vi kom fram så var det jätte litet, jag hade inte förväntat mej att det skulle vara så stort precis men inte så här litet iaf :p Ja, sen skulle jag då prova Tretorn stövlar men det fanns inte där för dom hade inte fått hem den nya modellen ännu så då undrade han som jobbade där ifall jag inte ville prova BOCAJ stövlar men det hela slutade med att mamma frågade om jag ville testa MH supreme high rider ( :D ) Dom första jag provade var lite tjocka i vaden så vi fick en lite smalare fast ju smalare de blir desto högra blir dom fast dom sjunker ju ihop lite efter att man har använt dom :) Så dom andra jag provade passade så vi köpte dom ist (Y) När vi kom ut igen så var det en kinarestaunrang precis där så vi stannade där och åt sen åkte vi hem :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0