Zorba - dressyr

Idag var det dressyr och det gick bra tycker jag ;) Vi gjorde mest galopp från skritt och från galopp till skritt :) Måste öva mer på att få direkt skritt för hon tar alltid något travsteg, men då har jag ju något nytt och öva på :p Nästa måndag ska Malin fota mej när jag hoppar så det kommer hoppbilder om en vecka kan jag lova ;) Och jag kanske ska tävla Menuette i allsvenska nu sista omgången :D Men det är inte säkert ännu, för dt är bara ifall dom inte får ihop laget :) Men då blir det nog min sista hopptävling med henne, det känns ju lite sorligt :'( Men jag får ju iaf chansen och då tar jag ju den ;) Förresten så hade det variten och provridit Menuette igår .. Men nu ska jag göra läxan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0